Klíč a imobilizér

 
 
V plastové části klíčku je umístěno hned několik dílů. Je to žárovka, baterie, pružina a hlavně imobilizér resp. jeho čip. Čip je umístěn na opačné straně než je žárovka a vypadá jako magnet. Kvádrovitý tvar se sraženou hranou o rozměrech cca 2x2x6 mm. U každého auta fungují pouze dva klíče s imobilizérem. Víc se jich nedá "naučit". Pokud klíč ztratíte, musíte do opela kde vám nový čip do klíčku nahrají. Potřebujete k tomu však kód. Ten zjískáte z kartičky, kterou by jste měli obdržet při koupi Calibry spolu s ostatními doklady. Na rubu Karty ( velikost jako kreditka) je vytisknuto Car Pass spolu s nápisem Opel či Vauxhall. Pokud kartu otočíme najdeme zde:
 
VIN.................................W0L000....
Security Code ..................1234
Engine type / No............... C20 NE / 12345678
Radio Code ..................... 1234
CD-Changer Code ............
 
 
Jestliže použijete k nastartování klíč bez imobilizéru tak vezte, že Vaše snaha  nastartovat bude zcela zbytečná. Po otočení klíčku na palubní desce začne nepřetržitě blikat kontrolka s bleskem a finito.
Takže dávejte pozor i na případný pád klíče a vypadnutí čipu, protože pak nezbude nic než honem pro druhý klíč.
Informace o klíči s čipem imobilizéru platí pouze pro vyobrazený klíč. Starší modely mohou mít držátko klíče celistvé a tam se žádný čip neschovává. Jedná se držátko obdelníkového tvaru.
 
zpět

email:Pavel.Fru@seznam.cz

[CNW:Counter]